czwartek, 30 grudnia 2021

Modelarskie podsumowanie roku 2021 / Modelling summary of the 2021

Zapraszam na moje krótkie, modelarskie podsumowanie roku 2021!I invite you to my short modelling summary of the 2021!

W tym roku skończyłem budować pięć modeli z czego budowa jednego zaczęła się jeszcze w 2020 i na początku 2021 była już mocno zaawansowana. Mowa tu o MiG-u-23M z wydawnictwa Answer:This year I have finished building five models, of which the construction of one started in 2020 and at the beginning of 2021 it was already well advanced. It was the MiG-23M from the Answer publishing house:


Na początku roku rozpocząłem projekt pt. "MiG-iem na Bornholm", będący dioramą ukazującą samolot ppor. pil. Zygmunta Gościniaka tuż po lądowaniu na duńskiej wyspie po tym jak zdecydował się uciec za "żelazną kurtynę" (Lim-2/MiG-15 Bis - Hobby Model).At the beginning of the year, I started a project entitled "Polish MiG on the Island of Bornholm", which is a diorama showing the plane of 2nd Lt. Zygmunt Gościniak right after landing on the Danish island after he decided to escape behind the "iron curtain" (Lim-2 / MiG-15 Bis - Hobby Model).


Następnym modelem, który trafił na warsztat w marcu był Spitfire Mk. XVIe z Kartonowego Arsenału:The next model which I started in March was the Spitfire Mk. XVIe from the Kartonowy Arsenał publishing house:


Kiedy Spitfire był juz prawie na ukończeniu zabrałem się za kolejnego klasyka - Hawker Hurricane Mk. I w barwach Dywizjonu 303 (Kartonowa Kolekcja).  Model ukończyłem w drugiej połowie sierpnia,  wykonałem dla niego także specjalną podstawkę:When the Spitfire was almost finished, I started another classic - the Hawker Hurricane Mk. I of the 303 RAF Squadron (Kartonowa Kolekcja). I finished the model in the second half of August, I also made a special stand for it:
Potem przez długi czas nie kleiłem, w końcówce roku na warsztacie pojawił się Lublin R-XIII D (Kartonowa Kolekcja), którego skończyłem w okolicy świąt Bożego Narodzenia.Then I did not build for a long time, at the end of the year, Lublin R-XIII D (Kartonowa Kolekcja) appeared at the workshop, which I finished around Christmas.


W tym roku na blogu pojawiło się 16 postów, z czego większość w pierwszym półroczu. I to właściwie już wszystko jeżeli chodzi o mijający rok. Wszystkiego najlepszego w 2022!This year, 16 posts appeared on the blog, most of them in the first half of the year. And that would be all about the passing year. All the best in 2022!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz