środa, 5 października 2016

VI Szczeciński Paprykarz Modelarski 01-02 X 2016

W ubiegły weekend odbyła się szósta edycja Szczecińskiego Festiwalu Modelarskiego "Paprykarz". Przy okazji tej imprezy po raz drugi została zorganizowana wystawa tematyczna modeli kartonowych z okresu drugiej wojny światowej. W zeszłym roku wraz z kolegami zaprezentowaliśmy sprzęt biorący udział walkach na Dalekim Wschodzie, tematem tegorocznej wystawy był Basen Morza Śródziemnego. Zabrałem ze sobą cztery modele - Bf-109 E-7 Trop, Curtiss Tomahawk IIB, Ju-52/3m oraz najnowszy model - Ju-87 R-2 Stuka.
Kto choć raz był w Szczecinie na "Paprykarzu" wie, że jest to jedna z najlepszych imprez modelarskich w Polsce. Organizacja, miejsce, w którym wystawa się odbywa, liczne atrakcje towarzyszące, stoiska wydawców, świetna atmosfera - wszystko to czyni, że jest to pozycja obowiązkowa w modelarskim kalendarzu. Cieszę się, że po raz kolejny miałem okazję w niej uczestniczyć, zintegrować się z modelarską bracią i mile spędzić czas. W przyszłym roku przyjadę znów :-)
Przywiozłem ze sobą wyróżnienie za model Ju-87 R-2 (wyróżniony w wystawie tematycznej w kategorii samoloty) oraz nagrodę specjalną ("Złota Baba Pruska") od Olsztyńskiego Stowarzyszenia Modelarzy "Warmia" za najlepszy model kartonowy. Dzięki! :-)
Poniżej trochę zdjęć mojego autorstwa, subiektywnie :-) Skupiłem się głównie na wystawie tematycznej i modelach kartonowych.

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz