niedziela, 26 stycznia 2014

Galeria - Curtiss Tomahawk II B (Kartonowy Arsenał 1/2012)

    Tomahawk został ukończony ponad tydzień temu, ale nie miałem czasu żeby zrobić zdjęcia. W końcu znalazłem chwilę i mogę zaprezentować Wam galerię. Zanim jednak przejdę do niej chciałbym dokończyć  w kilku zdaniach relację z budowy.



    Na "ostatniej prostej" (która w tym przypadku była wyjątkowo długa) dokleiłem do kadłuba wszystkie przygotowane wcześniej elementy (klapy, lotki, stery, podwozie, pokrywy podwozia i chłodnicy, łopaty i kołpak śmigła, maszt anteny, rury wydechowe, lufy karabinów maszynowych, rurkę Pitot'a, celownik...). Wykonałem osłonę kabiny pilota korzystając z gotowej wytłoczki (ramki naklejałem butaprenem).  W końcu zrobiłem także wyoblenia osłon podwozia, które pierwotnie chciałem zrobić w standardzie, a ostatecznie skończyły pomalowane. Moim skromnym zdaniem wyszło im to na dobre.           
      Model mógł wyjść lepiej, podczas budowy popełniłem parę prostych błędów, które niestety widać. Mimo tego podoba mi się i jestem z niego zadowolony. To chyba najważniejsze w tej całej zabawie.

























2 komentarze: