sobota, 15 grudnia 2018

Galeria cz.2 / Photo Gallery part 2 - Nakajima Ki-43 II Hayabusa

Do wykonania tej podstawki zainspirowało mnie zdjecie znalezione w internecie. Hayabusa stojąca na lotnisku polowym wśród traw na jednej z wysp Pacyfiku. Do wykonania podstawki posłużyła mi masa gipsowa i drobny piasek (podloze). Pomalowałem całość ciemnymi odcieniami brązu. Później rozsypałem drobne kamyczki i "posadzilem" kępki traw (różne rodzaje, zaopatrzyłem się w sklepie z akcesoriami do makiet kolejowych). Proste, a efektowne :-)A photo which I found in the Internet inspired me to make this diorama. The Hayabusa is standing on the airfield in the grass on the one of Pacific islands. The vignette is made of plaster mass and fine sand (ground). I painted it dark brown. After that I spilled fine stones and stuffed grass tuffs on it (different types, bought in a shop with accesories for the railway modellers). Simple and impressive :-)




























1 komentarz:

  1. Dawno mnie tu nie było i widzę zmianę w postaci dodania języka angielskiego... :D Super sprawa, gratuluję! A malowanie modelu przypomina mi jakiegoś węża. Wygląda extra i jak zawsze podziwiam za cierpliwość i zdolności manualne.

    OdpowiedzUsuń