niedziela, 6 maja 2012

Relacja - Junkers Ju-52/3m - GPM 250. Część V

Można powiedzieć, że budowa Ju-52 jest już na "ostatniej prostej". Do końca zostało już bardzo mało. Udało mi się zrobić oszklenie kabiny, stanowisko strzelca wraz z karabinem maszynowym MG 15, drzwi i parę innych drobiazgów.


Na początek to, co sprawiło mi najwięcej frajdy - stanowisko strzelca i jego karabin maszynowy Flugzeugmaschinengewehr MG 15. Najpierw na sucho, przed malowaniem:






A tu już po malowaniu:








Potem trochę nudniejszej roboty:


Kratownice na drzwiach powstały z pasków zapasowego koloru naklejonego na brystol.



Niestety drzwi najprawdopodobniej nie będą ruchome. Próbowałem eksperymentować z zawiasami, ale nie bardzo mi to wychodziło. I tak odpadłyby za którymś z kolei otwarciem przy oglądaniu modelu. Zdecydowałem się zostawić je otwarte, bo nie po to poświęciłem dwa miesiące na tworzeniu wnętrza, żeby je zamknąć :-)





"Szklarnia" nad głowami pilotów. Do sklejenia użyłem taśmy dwustronnej, metoda opisana jest tutaj.






I na koniec jeszcze zdjęcie całości, oraz tego, co zostało do końca :-)



Poprzednie odcinki relacji:

Część I
Część II
Część III
Część IV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz