piątek, 21 czerwca 2013

Relacja - SB Lim-2A - część VII - wykończenie

Budowa SB Lima dobiegła końca, dziś ostatni odcinek relacji, w którym pokażę zdjęcia z ostatniego etapu budowy. Model stanął na kołach i został obklejony sporą ilością drobnych elementów. Finito!

Podwozie kleiło się bardzo dobrze. Wielki plus dla wydawnictwa Hobby Model za to, że wszystkie zwijki są wydrukowane na offsecie, to bardzo ułatwia formowanie. Papier się nie łamie, nie zgniata i bardzo dobrze zwija. 




Minus oczywiście za rysunki montażowe, które przedstawiają coś innego niż to, co składamy z elementów dostępnych w wycinance. Jeżeli chodzi o to opracowanie to już norma :-)


Koła z bieżnikami. Wkrótce zamieszczę poradnik, w którym pokażę jak robię takie oponki.



Dodatkowe zbiorniki z paliwem - przyznam się od razu - zepsułem je. Początkowo chciałem je zrobić; ba, nawet zrobiłem jeden, ale mi się nie podobał. Chciałem dorabiać, ale stwierdziłem, że samolot wygląda o wiele lepiej bez nich. I tak już zostanie. Dodam jeszcze, że nie wyobrażam ich sobie w standardzie - te stożki z przodu są paskudne.


Drobnica, wszelkiego rodzaju anteny, wyoblenia, działka, osłony, chwyty powietrza, zasobnik z aparatem fotograficznym itd...


Podwozie zamontowane, model na "własnych nogach":






I to już wszystko, wkrótce galeria :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz