niedziela, 5 lutego 2012

Galeria - Fokker D.VII w malowaniu lotnictwa fińskiego - WAK 3/2011

Korzystając z pięknej zimowej pogody postanowiłem zrobić dzisiaj parę zdjęć Fokkera D.VII w barwach fińskiego lotnictwa z lat 20-stych. Relacja z budowy tego modelu znajduje się na konradusie , a w przyszłości pojawi się pewnie i tutaj. 
Te zdjęcia zaplanowałem sobie już wtedy, kiedy we wrześniu zeszłego roku zaczynałem kleić ten model. Pogoda jednak robiła mi na złość cały grudzień i styczeń, więc dopiero teraz mogłem zabrać go w teren. A jaki plener mógłby być lepszy dla tego samolotu, jak nie właśnie pokryta śniegiem tafla zamarzniętego jeziora z lasem gdzieś daleko w tle? No właśnie chyba żaden :-)






Nie mogłem odpuścić sobie przerobienia kilku zdjęć na czarno-białe, mają w sobie coś fajnego:








Na koniec jeszcze kilka zdjęć, które zrobiłem zaraz po ukończeniu budowy, w grudniu 2011:








Na dwóch ostatnich zdjęciach, obok fińskiego Fokkera stoi niemiecki z podwoziem kołowym i w malowaniu z okresu I wojny światowej. Czerwony Fokker został wydany w Kartonowej Kolekcji i skleiłem go latem 2007 roku.

Chciałbym jeszcze dodać (nie wszyscy przecież muszą to wiedzieć), że swastyki na fińskim modelu nie mają nic wspólnego z hitlerowską swastyką i nie powinny być z nią w żaden sposób kojarzone. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz