piątek, 27 grudnia 2013

Zdjęcia z budowy - Curtiss Tomahawk II B (Kartonowy Arsenał 1/2012) część IV

Wrzucam kolejną porcję zdjęć z budowy, mam nadzieję, że to już ostatnia i w następnym poście będę mógł pokazać gotowy model. Chciałem go ukończyć jeszcze w 2013 i choć jest on już prawie gotowy to myślę, że nie uda się tego dokonać. Wymęczył mnie trochę i im bliżej końca tym bardziej mi się nie chce.




Tak jak ostatnio pisałem popełniłem kilka błędów na kadłubie i nie mogłem na niego patrzeć, straciłem chwilowo chęć do dalszej budowy. Zmieniłem więc nieco taktykę, schowałem kadłub do pudła i zabrałem się za całą resztę. Powstały elementy usterzenia, stateczniki i stery:


Koła (tutaj wersja przed malowaniem):


Kołpak śmigła:




Klapy, oj było wycinania przy tym. Z tym, że wyciąć to jeszcze nie jest najgorsza rzecz, retusz to było wyzwanie. Łącznie poświęciłem temu około 6 godzin. Wypadałoby jeszcze tego nie pomieszać, bo przecież każde żeberko jest trochę inne...



 Następnie zabrałem się za najtrudniejszy etap budowy, czyli te przeklęte wnęki na podwozie.


Do tego momentu szło łatwo...:


...ale potem pojawiły się te cztery elementy:


O ile z tymi paskami poradziłem sobie całkiem nieźle to "bąble" wyszły dramatycznie i chyba będę je musiał pomalować. Owe "bąble" nie są jeszcze przyklejone, dlatego na zdjęciu ich nie ma:


I jeszcze zdjęcie wnęki na lotkę, o którym zapomniałem ostatnio:


To wszystko, mam nadzieję, że uda się to złożyć w całość.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja (26.01.2014)

Jeszcze kilka drobiazgów, które dorobiłem później (po opublikowaniu tego posta):






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz