niedziela, 12 lutego 2012

Galeria - Messerschmitt Bf-109 D - GPM nr 273 3/2008

Oto galeria zdjęć modelu samolotu Messerschmitt Bf-109 D w barwach Legionu "Condor" z okresu hiszpańskiej wojny domowej (1936-1939). Latał na nim Werner Mölders, późniejszy as niemieckiej Luftwaffe.



Model skleiłem jesienią 2010, kleił się bardzo dobrze, miałem jedynie małe kłopoty z przodem kadłuba, wręgi na wysokości chłodnicy są o około 1 mm za niskie. Poza tym w modelu jest kilka błędów kolorystycznych, np. pokrywy podwozia są w kolorze szarym, a powinny być błękitne jak spód samolotu.

Postanowiłem się trochę pobawić i zrobiłem w nim ruchome klapy i chowane podwozie. Klapy ciągle działają, ale podwozie się "zmęczyło" od otwierania i zamykania przy pokazywaniu 
modelu dlatego obecnie jest wklejone na stałe.
Na początek kilka zdjęć z budowy modelu:


































28.05.2012 


Zabrałem ten model ze sobą na I Bałtycki Festiwal Modelarski i otrzymałem za niego wyróżnienie :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz