piątek, 28 grudnia 2012

Modelarskie podsumowanie roku 2012

2012 dobiega końca i jak to mawiają znani i lubiani komentatorzy sportowi "pokuszę się o kilka słów podsumowania". W końcu sporo się działo... :-)


Zacznę od tego co tutaj najważniejsze, czyli od samolotów z kartonu. Łącznie, w 2012 roku ukończyłem 5 modeli, z czego 2 z nich zacząłem robić w 2011.

Jako pierwszy Suchoj Su-9 Fishpot z Hobby-Model. Nie zdążył być ostatnim modelem w 2011, ale za to otworzył rok 2012:


Później na matę trafił Messerschmitt Bf-109 F-4 z Kartonowej Kolekcji:



Kolejny model, który zacząłem i skończyłem w tym roku to Messerschmitt Bf-109 E-4/N z Military Model:


We wrześniu, po ponad 1,5 roku od rozpoczęcia budowy udało się doprowadzić do finału Junkersa Ju-52/3m. 



Ostatnim ukończonym w tym roku modelem był sympatyczny szwedzki dwupłat - Ö-1 Tummelisa:



W tym roku zacząłem robić także trzy inne modele - Jak-1, F-117 oraz DH-82A 'Tiger Moth' O ile Jak-1 jest porażką roku, o tyle dwa pozostałe mają się dobrze i dokończę je w 2013.



Modelarstwo to nie tylko klejenie, to także wystawy, konkursy i spotkania z innymi modelarzami. Na początek Koszalin i I Bałtycki Festiwal Modelarski w dniach 19-20 maja:


Później były Kołczygłowy... :-)


...a na zakończenie bardzo udany dla mnie VII Memoriał Tadeusza Rackiego w Gdańsku:





Wszystkie trzy imprezy wspominam bardzo miło. Zarówno modelarsko jak i towarzysko zaliczam je do bardzo udanych i mam nadzieję odwiedzić ich kolejne edycje w 2013.

Na koniec jeszcze jedno. Na początku roku powołałem do życia niniejszego bloga modelarskiego. Pomysł siedział w głowie od jakiegoś czasu i w końcu udało się go zrealizować. Myślę, że można powiedzieć o małym sukcesie tego planu, blog istnieje i rozwija się. Oby tak dalej :-)

Życzę wszystkim udanego Sylwestra i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz